مورد ترجیح و پسند انسانها قرار گرفتن کار آسانی نیست. در تمامی مراحل کار، گام ها و تصمیمات باید حواستان به طور همه جانبه به فعالیت و استراتژی عمومی شرکت باشد. در هر فعالیتی دورانی عالی و دورانی سخت و نزولی وجود دارد، ولی مهم تر از همه باید بتوانید شرایطی برای توسعه پایدار و ادامه فعالیت فراهم کنید، برای تغییر جسور باشید و برای افزایش ارزشهای شرکت تان تصمیمات هجومی منظم اتخاذ کنید. در این مرحله باید استراتژیها با ارتباطات موثر و تجربیات با ایده های نوین به طور صحیح ترکیب شوند تا بتوانید بهترین خروجی را برای شرکت کسب کنید.