رفع مشکل ریستارت شدن مودم LH92 ایرانسل

با توجه به فروش فوق العاده مودم همراه LH92 توسط شرکت ایرانسل در سرار ایران و گزارش ریستارت شدن مداوم مودم LH92 ایرانسل طی زمان و عدم کارایی مناسب مودم های همراه معیوب، درخواست کاربران برای رفع مشکل ریستارت شدن مودم LH92 ایرانسل بیشتر شده است.

مودم همراه ایرانسل LH92 Irancell 3G/4G Modem
مودم همراه ایرانسل LH92 Irancell 3G/4G Modem

رفع مشکل ریستارت شدن مودم LH92 ایرانسل

شرایط انجام این کار برای کاربر فراهم نیست. (نیاز به قطعه، دستگاه و البته کارشناس فنی می باشد). شرکت مودم همراه ایران در بخش پشتیبانی و گارانتی مودم های همراه ایران با کارشناسان فنی خود سعی بر رفع نیاز و درخواستهای مشتریان داشته و مشکل ریستارت شدن مداوم مودم LH92 شما را به سریع ترین و مطمئن ترین حالت ممکن برای شما رفع می نماید.

هزینه: 330,000 تومان

برای رفع مشکل ریستارت شدن مداوم مودم همراه LH92 خود کافیست، با متخصصین مودم همراه ایران ارتباط برقرار نمایید.

طرح تعویض انواع مودم های 4G کارکرده ایرانسل، رایتل، همراه اول و … با مودمهای +4G مودم همراه ایران

مزایا طرح:

ارتقاع مودم همراه 4G شما به +4G

با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژیها و ارتقاع اپراتورها به نسلهای اینترنت +4G و 5G, نیاز کاربران به استفاده از اینترنت پرسرعت نسل جدید و با کیفیت روز به روز بیشتر می شود، با استفاده از این طرح و ارتقاع مودم همراه 4G شما به +4G سرعت اینترنت شما بهبود خواهد یافت.

استفاده از مودم همراه با هر اپراتور دلخواه تان با حداکثر آنتن دهی

مودمهای مودم همراه ایران با توجه به worldwide بودن علاوه بر تمامی سیمکارتهای اپراتور های داخل کشور(رایتل,ایرانسل و همراه اول) حداکثر سازگاری را با اپراتورهای برون مرزی دارند، کافیست سیمکارت مربوط به هر اپراتور را روی مودم همراه قرار دهید و از استفاده از مودم همراه با نهایت سرعت در هر جا داخل و خارج از کشور لذت ببرید. مودم های مودم همراه ایران با مجهز بودن به انواع آنتن خارجی مودم 4G و آنتن های داخلی قوی حداکثر عملکرد و سرعت را با حداقل آنتن دهی حتی در مناطق فاقد آنتن دهی خوب، با هر اپراتور دلخواه تان برای شما به ارمغان خواهند آورد. با مودم های پرسرعت مودم همراه ایران از استفاده از اینترنت با هر سیمکارت مناسب در خانه و محل کار خود لذت ببرید.

مودمهای کارکرده و حتی معیوب شما در این طرح تعویض می شوند

مودم همراه شما ممکن است طی استفاده زیاد از حالت استاندارد خارج شود. (مشکل فاسد شدن مجدد و سریع باتری مودم همراه ایرانسل LH92 و مشکل Restart شدن مداوم مودم همراه ایرانسل). مودم همراه ایران مودمهای کارکرده و حتی معیوب شما را با مودمهای همراه نسل جدید و پرسرعت خود تعویض می نماید. شایان ذکر است، که تمامی مودم های مودم همراه ایران با پشتیبانی از تکنولوژی IPv6 از قابلیت DMZ Portforwarding نیز بهره می‌برند و استانداردهای اپراتورهای اروپایی برخوردارند.

برای استفاده از این طرح کافیست، با متخصصین مودم همراه ایران ارتباط برقرار نمایید.

مودم همراه ایران

12 دیدگاه دربارهٔ «رفع مشکل ریستارت شدن مودم LH92 ایرانسل»

    1. برای رفع مشکل ریستارت شدن مداوم مودم همراه LH92 خود کافیست، با شماره تماس اعلام شده در قسمت ارتباط با ما، پشتیبانی مودم همراه ایران تماس حاصل نمایید.

    1. سلام، لطفا جهت راهنمایی و اخذ اطلاعات راجع به مشکل ریستارت شدن مداوم مودم lh92 ایرانسل، با شماره 02166483374 پشتیبانی مودم همراه ایران تماس حاصل نمایید.

      1. سلام. مودم lh92 بنده چند روزی میشه که ایراد پیدا کرده. وقتی میزنم به شارژ پیغام میده که ((حرارت دستگاه بالاست. شارژر را خارج کنید))…. لطفا کمک کنید.

        1. لطفا جهت رفع مشکل مطرح شده برای مودم همراه lh92، با شماره 02166483374 پشتیبانی مودم همراه ایران تماس حاصل نمایید.

  1. سلام من مودم lh92 دارم که خاموش می باشد و روشن نمیشه ولی وقتی به لب تاب میزنم میشناسه و انگار روشن هست یعنی میتونم با گوشی و خود لب تاب بهش وصل شم و استفاده کنم. چیکار باید کرد.

    1. سلام، این حالت مربوط به صفحه مودم lh92 می باشد، که از بین رفته ولی مودم احتمالا سالم هست. لطفا جهت راهنمایی و اخذ اطلاعات راجع به رفع مشکل مودم lh92 ایرانسل، با شماره 02166483374 پشتیبانی مودم همراه ایران تماس حاصل نمایید.

  2. سلام
    مودم lh92 دارم در بخش WiFi گوشی اسم مودم هست ولی بهش وصل نمیشه با گوشی های مختلف هم همینطوره یه دور روشن خاموش کنیم درست میشه ولی بعد یه مدت کوتاه دوباره همینطور میشه کاری میشه کرد ؟

    1. لطفا جهت راهنمایی و اخذ اطلاعات راجع به رفع مشکل وصل شدن به مودم lh92 ایرانسل، با شماره 02166483374 پشتیبانی مودم همراه ایران تماس حاصل نمایید.

  3. سلام وقت بخیر
    من یه مودم همراه lh92 دارم ولی چند وقتی بود که یکم شارژ میشد و بعد روشن میشد و سریع خاموش میشد . اول فکر کردم شاید کابل شارژرش خرابه کابل خریدم دیدم درست نشد و امروز هم باطری رو عوض کردم . توی مغازه درست کار میکرد و ۱٪ شارژ شده بود ولی حالا که اوردم خونه هرکاری میکنم اصلا دیگه روشن نمیشه.
    چیکار باید بکنم .

    1. لطفا جهت راهنمایی و اخذ اطلاعات راجع به رفع مشکل روشن نشدن مودم lh92 ایرانسل، با شماره 02166483374 پشتیبانی مودم همراه ایران تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.